PPC – linki sponsorowane

Dzięki internetowym reklamom w postaci linków sponsorowanych skierujesz ruch na swoją stronę WWW. PPC sprawi, że Twoja strona internetowa stanie się silnym narzędziem marketingowym. Przekonaj się, jak szybko możesz pozyskać klientów!

Co oznacza PPC?

Kampanie linków sponsorowanych rozliczane są w systemie PPC, a więc za każde „kliknięcie” potencjalnego klienta Twojej Firmy. Wyświetlenie reklamy jest bezpłatne. Na koszt pojedynczego kliknięcia wpływa wielu czynników, m.in. ilość stron, wykorzystujących do promocji te same słowa kluczowe. Liczba kliknięć, którą chce się uzyskać, zależy od budżetu przeznaczonego na kampanię.

Jak działamy?

Doświadczeni pozycjonerzy AdHelp sprawią, że użytkownicy, wpisując słowo lub frazę kluczową, zobaczą Twoją stronę w pierwszych wynikach wyszukiwania.

Kampanie linków sponsorowanych

Kampanie linków sponsorowanych (np. AdWords) wysuną Twoją witrynę na czołowe miejsce wyników wyszukiwania. Reklamy z Twoją ofertą mogą pojawić się też w znanych serwisach, będących w sieci partnerskiej (reklama kontekstowa).

Audyty PPC

Chcesz sprawdzić, czy maksymalnie wykorzystujesz możliwości kampanii PPC? Chcesz dowiedzieć się, jak zwiększyć stopień konwersji kilkukrotnie, aby inwestycja w działania przyniosła wymierne efekty? Audyt PPC nakreśli Tobie pełny obraz kampanii –od jakości stosowanych słów kluczowych, do jej zgodności z ustalonymi celami biznesowymi.

Szkolenia PPC

Dzięki szkoleniom prowadzonym przez naszych ekspertów poznasz podstawy reklamy w systemie PPC. Dowiesz się także, czym jest Google AdWords, jak docierać do docelowych klientówjak zaplanować kampanię linków sponsorowanych. Prowadzimy też szkolenia na poziomie zaawansowanym dla firm, które znają już narzędzia SEM, ale chcą jeszcze lepiej wykorzystać potencjał reklamy w wyszukiwarkach.

Consulting i rozwiązania dedykowane

Szukasz indywidualnego rozwiązania dla Swojego Biznesu? Dzięki usługom doradczym AdHelp dowiesz się, które ze sposobów promocji będą najbardziej skuteczne. Nasi eksperci chętnie podzielą się swoją wiedzą i udzielą Ci wsparcia biznesowego. Dobiorą rodzaje reklam tak, aby przyniosły jak najlepsze efekty – wzrost liczby klientówzwiększenie sprzedaży.