SEM – strategie

Dla uzyskania najlepszych efektów nasi eksperci łączą działania marketingowe w internecie w jedną spójną strategię. Dzięki temu szybko możemy osiągnąć wyznaczony przez Klienta cel.

Co to jest SEM?

SEM to skrót oznaczający marketing w wyszukiwarkach, czyli zintegrowane działania, których celem jest zwiększenie ruchu na stronie dzięki wyszukiwarkom i tym samym, popularności marki. Składają się na nie: pozycjonowanie (SEO), optymalizacja witryn (SEO) i kampanie linków sponsorowanych (PPC).

Jak działamy?

Integrując dostępne narzędzia SEM opracowujemy strategie marketingowe i na ich podstawie realizujemy kampanie w wyszukiwarkach.

Działania zintegrowane SEO i PPC

Łączenie pozycjonowania z optymalizacją i kampanią linków sponsorowanych daje możliwość dotarcia do nieporównywalnie większej ilości Twoich potencjalnych klientów, niż w przypadku aktywności prowadzonych osobno. Zintegrowane działania pozwalają Ci oszczędzić koszty, które generują kampanie nieskoordynowane ze sobą.

 Audyty działań konkurencji

 Chcesz wiedzieć, jakie działania, jeśli chodzi o SEM, wykorzystuje konkurencja? Na zlecenie Klienta przeprowadzamy audyty jej aktywności i na ich podstawie tworzymy raporty. Zawierają one m.in. informacje o użyciu słów kluczowych w wybranych wyszukiwarkach, dane o kampaniach w wyszukiwarkach czy analizę SEO witryny konkurencji.

Search Engine Reputation Management

Search Engine Reputation Management (SERM) to zarządzanie reputacją w wyszukiwarkach internetowych. SERM obejmuje m.in. sprawdzenie opinii na temat naszej firmy w internecie czy zaplanowanie skutecznych działań, mających na celu zastąpienie negatywnych opinii pozytywnymi.

Zero Moment of Truth

Termin Zero Moment of Truth to określenie momentu, w którym konsument podejmuje decyzję o zakupie produktu czy skorzystaniu z usługi. Coraz częściej decyduje się na to na podstawie opinii, które znajduje w internecie. AdHelp określi, jak Twoja marka jest obecna w sieci i co wpływa na jej postrzeganie, a także wskaże, jak zostać liderem opinii.